Pozitív Pedagógia Program

Pedagógusoknak

A program küldetése egy olyan erősségfókuszú módszeregyüttes bemutatása a pedagógusoknak, amely összekapcsolja a hagyományos oktatást a jóllét fejlesztésével, hogy a lehető legtöbbet hozhassuk ki gyermekeink tehetségéből és képességeiből.

Hogyan segítünk?

Pozitív Pedagógia Campus
Folyamatosan frissülő módszertani tudástár, ami kifejezetten olyan pedagógusoknak lett kifejlesztve, akik elősegítenék az óvodás, általános- vagy középiskolás gyermekek fejlődését és jóllétét.
Boldogságóra program
A program küldetése, hogy a pozitív pszichológia eredményeire építve adjon ötleteket és módszertani segítséget a boldogságra való képesség fejlesztéséhez az óvodás és iskolás korosztály számára.
Erősségközpontú Oktatási Program
A program egy pozitív pszichológián belüli erősségközpontú módszertanon alapul, amely segít a gyerekeknek és fiataloknak felfedezni és alkalmazni erősségeiket.
Kiadványok
Módszertani könyveink, munkafüzeteink és játékos fejlesztő eszközeink segítségével könnyedén beépítheted foglalkozásaidba az erősségalapú és jóllétet támogató módszertant.
Képzések
Képzéseinken lehetőséged van elsajátítani a tudást, amivel segítheted a gyerekeket képességeik kibontakozásában, a pozitív gondolkodásban és érzelmi intelligenciájuk fejlesztésében.
Rendezvények
Rendezvényeinkre olyan szakértőket hívunk meg, akik sok tapasztalattal és gyakorlati tudással rendelkeznek a pozitív nevelést illetően, így minden előadás segíthet a családi és iskolai jóllét megteremtésében.

Pedagógusként szeretnél tenni
a gyerekek mentális egészségének
megőrzéséért?

Group 2@2x

Iratkozz fel hírlevelünkre, és kérd ingyenes kiadványunkat!

jobbveled book cover mockup_pedagogus 16.16.42@2x

Eredményeink

1500+

intézmény

7 000

pedagógus

100 000

gyerek

Tudományos

alapokra építve

Szakértői csapatunk

Bagdi Bella
Prof. Dr. Bagdy Emőke
Prof. Dr. Oláh Attila
Kozma-Vízkeleti Dániel

A boldog iskolák nagykövetei

Fábiánné Morvai Dóra
Tabajdi Éva
Bezzeg Andrea

Magazin

2021.09.21. 10:34 Őszi könyvajánló - Gyarmathy Éva: Pszichomeditáció Gyarmathy Éva könyvében olvashatunk az önelfogadásról, a megküzdésről, kreativitástól. Átismételhetjük, amit a kognitív disszonanciáról tanultunk, vagy éppen a kritikai gondolkodásról szerzett ismereteinket. Honfi Anita őszi könyvajánlója következik.
Bővebben >>>
2021.09.20. 08:22 Áramlatélmény, mint a tanári munka minőségének indikátora Dr. Fűzi Beatrix mérnök, mérnöktanár, pedagógia szakos bölcsész és tanár. Neveléstudományból doktorált és kutatási témája a tanári munka minőségének vizsgálata és fejlesztése volt. Arról beszélgettünk, hogy mit árul el a tanári munkáról az áramlatélmény.
Bővebben >>>
2021.09.19. 11:58 Az önmagunk lenni művészete Caroline McHugh tanár, coach, író. Az IDOLOGY alapítója és vezérigazgatója, aki úttörő szerepet játszott egy olyan mozgalomban, amelynek célja, hogy a személyeket és szervezeteket segítse abban, hogy önmaguk legyenek és ne saját maguk halvány utánzatai. Mindemellett szenvedélyes szónok, amit ebben az előadásában is megtapasztalhatunk.
Bővebben >>>
2021.09.13. 10:19 Többet ér, mint egy rántotta? A családunkban van egy szólás: többet ér, mint egy rántotta? Volt idő, amikor bosszankodtam azon, hogy megjelent egy komoly cikkem a neten, és minimális mennyiségű lájkot kapott, míg a kollégám posztolta a reggelije fotóját, s szinte felrobbant a net. Na jó, enyhe túlzással. Ennek kapcsán beszélgettünk egy családi ebédnél arról, hogy mennyire kifordult magából a világ.
Bővebben >>>
Segítsd TE is
a munkánkat